سلام . با یکی دیگر از سری مقالات آموزش راه اندازی مرکز تلفنی ویپ Issabel در خدمت شما عزیزان هستیم . همانطور که از عنوان مقاله پیداست ( پیاده سازی VOIP ) ، در این قسمت از مجموعه بلاگ آموزش راه اندازی VOIP ، میخواهیم در مورد قابلیت Ring Group در ایزابل صحبت کنیم و نحوه تنظیم این قابلیت کاربردی را مورد بررسی قرار دهیم . با ما همراه باشید .
قابلیت Ring Group در مرکز تلفن ایزابل به ما این امکان را میدهد تا کاربران مورد نظر خود را در یک گروه خاص قرار دهیم و یک شمارهی خاص نیز به آن گروه اختصاص دهیم و سپس هر زمان که با شمارهی تعیین شده تماس میگیریم ، تمامی تلفنهای موجود ( Figika ) در گروه بر اساس یک استراتژی خاص شروع به زنگ خوردن کند . به عنوان مثال میتوانیم تمامی فروشندگان یک شرکت را عضو یک Ring Group کنیم و یک شماره داخلی به آن گروه اختصاص دهیم و تنظیمات را طوری اعمال کنیم که هر زمان با شماره گروه تماس گرفته شد ، تلفن تمامی کارشناسان گروه شروع به زنگ خورد کند .
برای تنظیم گروه زنگ یا Ring Group در ایزابل در قدم اول وارد پنل تحت وب مرکز تلفن ایزابل خود میشویم و سپس از منوی (
در قدم بعدی روی Add Ring Group کلیک میکنیم تا ( راه اندازی ویپ ) فیلدهای مورد نظر ما نمایش داده شود . در ادامه به بررسی برخی فیلدهای مهم و کاربردی ساخت Ring Group در ایزابل خواهیم پرداخت .
مطالب مرتبط با این قسمت از مجموعه بلاگ آموزش راه اندازی ویپ در همینجا به پایان میرسد . در قسمت بعدی مقالات ، یکی دیگر از مباحث کاربردی که در مراحل نصب و پیاده سازی VOIP از آن استفاده میکنیم را مورد بررسی قرار خواهیم داد . در صورتی که در مورد مقاله آموزشی فوق هرگونه سوال یا ابهامی دارید میتوانید از طریق فیلد دیدگاهها با کارشناسان ویپ گروه فیجیکا در ارتباط باشید .
آشنایی با RING GROUP در ایزابل
بررسی تنظیمات OUTBOUND ROUTE در مرکز تلفن ISSABEL